توضیح تصویر تبلیغات در فایل باران توضیح تصویر

ثبت نام سهام عدالت

  •  سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۳
  •  دسته‌بندی: خانواده
  •  کد خبر: 1401111814245
  •  خبرنگار : 71424

معاون وزیر رفاه:

قرار نیست افراد جدیدی از لیست یارانه‌بگیران حذف شوند/شناسایی جاماندگان سهام عدالت

قرار نیست افراد جدیدی از لیست یارانه‌بگیران حذف شوند/شناسایی جاماندگان سهام عدالت

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت یارانه و حذف یارانه بگیران پردرآمد در سال آینده گفت: قرار نیست افراد جدیدی حذف شوند و برنامه‌ای در این باره نداریم. اگر قرار باشد تصمیم جدیدی گرفته شود اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، داریوش ابوحمزه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک گفت: سیاست دولت این بود یارانه‌ای که به مردم تعلق می‌گیرد نقدی باشد که بخشی از مردم ۴۰۰ و بخشی ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند.

وی افزود: بنا به حکم قانون، وزارت رفاه پیگیر فراهم شدن زمینه‌های اجرایی طرح کالابرگ بود. در دولت درباره روش اجرا مفصل گفت وگو شد و یک اولویت دولت این بود که این سیاست اجرایی به لحاظ فنی به گونه‌ای اجرا شود که برای مردم دغدغه درست نکند به همین خاطر در نهایت به روش فعلی رسیدیم که در هرمزگان به صورت پایلوت در حال اجراست.

 

گیلان، مرکزی و قزوین استانهایی که به طرح خرید با کالابرگ الکترونیک می‌پیوندند 

استفاده از این طرح اختیاری است

معاون وزیر رفاه با بیان اینکه مردم می‌توانند در فروشگاه‌های تعریف شده که به سامانه ما وصل شدند با تخفیفی کالاهایی را خریداری کنند اظهار کرد: البته یک ماه زودتر می‌شود خرید کرد و مردم در قالب تخفیف خرید استفاده کنند. گیلان، مرکزی و قزوین سه استان بعدی هستند که قرار است به طرح کالابرگ بپیوندند.

ابوحمزه تاکید کرد: حضور در این طرح محدودیت و قید و بندی در هزینه کرد مردم ایجاد نمی‌کند و اختیاری است و اگر فردی مایل نبود یارانه‌اش را در موعد مقرر در کارت یارانه خود خواهد داشت. اگر هم بخشی از مبلغ را استفاده کند مابقی برایش در موعد مقرر واریز می‌شود. فعلا طرح گسترش نیافته ولی تا کنون سبد تعریف شده بر مبنای قیمت‌های پایه شهریور سال ۱۴۰۰ است و ادامه کار بستگی به سیاست‌های دولت دارد.

وی در ادامه درباره وضعیت یارانه و حذف یارانه بگیران پردرآمد در سال آینده گفت: اعتبارات یارانه‌های نقدی ۳۱۵ هزار میلیارد تومان است که همانند امسال است. حذف دهک‌های پردرآمد دهک دهم درآمدی در سال جاری اجرا شد. یکی از سیاست‌های مهم کمک به هدفمند شدن سیاست‌های اجرا شده توسط بقیه دستگاهای دولت است. قرار نیست افراد جدیدی حذف شوند و برنامه‌ای در این باره نداریم. اگر قرار باشد تصمیم جدیدی گرفته شود اطلاع رسانی خواهد شد.

شناسایی جاماندگان سهام عدالت 

 

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره شناسایی جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: یکی از کاربردهای پایگاه این است که نیازمندان جامانده از حمایت‌های دولتی را شناسایی کند. رویکرد سهام عدالت صرفا تمرکز روی نیازمندان نبوده با وجود اینکه حکم قانونی این بوده است. با این حال ما شناسایی افراد نیازمند شش دهک پایین که جامانده بودند و سهام عدالت دریافت نکرده بودند را انجام دادیم و به وزارت اقتصادو دارایی ارسال کردیم. طبیعتا جزئیات اعطای سهام عدالت مربوط به سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد است.

انتهای پیام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رنک ایرانی
1 سال قبل

باسلام

با بازدیدهای واقعی رنک ایرانی rankirani.ir ، ضریب پرش و زمان ماندگاری سایت خود را اصلاح کرده و رتبه سیمیلاروب ، جایگاه گوگل و ترافیک سایت خود را ارتقاء دهید.

از فاکتورهای مهم در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل، کاهش بانس ریت (ضریب پرش) و افزایش زمان ماندگاری (Dwell Time) است. منظور از ضریب پرش یعنی درصد بازدیدکنندگان که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج می‌شوند. و منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. سایتی که ضریب پرش پایین تر و زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود.

خدمات رنک ایرانی:

ارسال بازدیدهای کاملا واقعی
آی پی های یکتا
آی پی های ایرانی
زمان بازدیدها 110 ثانیه
———–
افزایش بازدید سایت
بهبود رتبه گوگل
———–
بهبود رتبه سیمیلاروب
———–
افزایش بازدید ویدیوهای آپارات
https://rankirani.ir
سیستم افزایش بازدید سایت
بهبود رنک گوگل
رنک ایرانی

راه های ارتباطی ما:

آیدی تلگرام، ایتا و اینستاگرام

@rankirani

ایمیل rankirani@yahoo.com

تماس : 09038276706

توضیحات تکمیلی:

منظور از نرخ فرار یعنی درصد بازدیدکنندگانی هستند که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج می‌شوند. نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد نرخ پرش با رتبه‌‌‌‌‌بندی سایت‌‌‌‌‌ها در صفحه اول گوگل ارتباط نزدیکی دارد. منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. هنگامی که کاربر وارد یک وب سایت میشود تا زمانی که بخواهد مجددا به صفحه جستجوی گوگل بازگردد، این زمان را Dwell Time یا زمان ماندگاری کاربر می نامند. درواقع میتوان گفت این زمان هر چه قدر بیشتر باشد، سایت از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود. این زمان بظور متوسط 2 دقیقه و 17 ثانیه برای صفحات اینترنتی است.

تعرفه کاهش تضمینی رتبه سیمیلاروب :
رنک زیر 100 هزار ایران با مبلغ 50 هزار تومان
رنک زیر 50 هزار ایران با مبلغ 70 هزار تومان
رنک زیر 30 هزار ایران با مبلغ 90 هزار تومان
رنک زیر 20 هزار ایران با مبلغ 120 هزار تومان
رنک زیر 15 هزار ایران با مبلغ 150 هزار تومان
رنک زیر 10 هزار ایران با مبلغ 200 هزار تومان
رنک زیر 7 هزار ایران با مبلغ 300 هزار تومان
رنک زیر 5 هزار ایران با مبلغ 400 هزار تومان
رنک زیر 4 هزار ایران با مبلغ 700 هزار تومان
رنک زیر 3 هزار ایران با مبلغ 1 میلیون تومان
رنک زیر 2 هزار ایران با مبلغ 2 میلیون تومان
رنک زیر 1500 ایران با مبلغ 2.5 میلیون تومان
رنک زیر 1000 ایران با مبلغ 3 میلیون تومان

زمان تحویل : دو ماهه
* بازدیدهای واقعی ایران *
* امکان انجام یک هفته بازدید تست *
* امکان پرداخت مرحله به مرحله هزینه *
* تضمین ثبات و نگهداری رنک سیمیلاروب به شرط تمدید *
* تضمین کاهش بانس ریت و افزایش زمان ماندگاری *

لیست به روز تعرفه ها در لینک زیر:
تعرفه کاهش رتبه سیمیلاروب:
https://blog.rankirani.ir/view/43/تعرفه-کاهش-تضمینی-رتبه-سیمیلاروب.html

تبلیغات شما در سایت تبلیغات شما در سایت تبلیغات شما در سایت
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
X